Maatregelen Coronavirus
COOKIE POLICY
Cookies zijn essentieel voor het optimaliseren van onze website. Cookies helpen ons om algemene gebruiksstatistieken op te slaan en zij slaan andere informatie op die ons in staat stelt om features zoals de vergelijkingstool te laten functioneren. De Cookies slaan GEEN persoonlijke data op die u kunnen identificeren. Meer info over cookies vindt u op onze Privacy Policy-pagina

23/03/2020

We keep it safe – You keep it safe

Beste klant,

Zoals u weet hebben wij verplicht onze activiteiten moeten stoppen ten behoeve van de veiligheid voor onze klanten, personeel en families, en dit tot minimaal 19/04/2020. Wij begrijpen dat dit zeer vervelend kan zijn, zeker als U aan het onderhoud van uw wagen toe bent, uw Ford Assistance contract gaat vervallen of uw garantieperiode ten einde loopt.

Geen nood, wij hebben eraan gedacht:

1. Mijn wagen moet op onderhoud komen en mijn Ford Assistance vervalt

Er is een goodwill van Ford Assistance. Alle wagens waarvan het Ford Assistance Contract vervallen is/of zal vervallen na 16 maart en wegens de maatregelen niet op onderhoud kunnen komen, zullen in de volgende 4 weken in geval van pech of ongeval kunnen rekenen op de goodwill van Ford Assistance. Ford Motor Company zal er wel op toezien dat deze wagens in een periode van 4 weken na de crisis, binnen geweest zijn voor onderhoud en dat er een nieuw contract geregistreerd werd. Ingeval van pech, neem gerust contact met onze 24 uur service op het nummer 012/74.18.41.


2. De garantie van mijn wagen zal vervallen in deze lock-downperiode en er doet zich een probleem voor?

Ook hier hebben wij aan geacht. Indien de garantie van uw wagen zal vervallen tijdens de lock-down periode en u ondervindt een probleem dat dient onderzocht en/of hersteld te worden, stuurt u een mail met een duidelijke omschrijving van de klacht, uw chassisnummer of nummerplaat en een foto van uw kilometerstand naar kris@boesgarage.be. Wij nemen dit op en laten uw wagen zo snel mogelijk binnen komen als het weer kan. Als de diagnose overeenkomt met de opgegeven klachten zal dit alsnog onder waarborg hersteld kunnen worden.

Dit geld voor zowel nieuwe wagens in de standaard 2 jaar fabriekswaarborg, als voor de optioneel verlengde Ford Protect Contracten en waarborgen op tweedehandswagens geleverd door Garage Boes. De algemeen geldende garantievoorwaarden blijven voor de rest van toepassing.


3. De technische controle van mijn wagen vervalt/is vervallen ?

De keuringsstations zijn gesloten. Vanaf 25 maart zullen deze beperkt weer openen maar enkel voor eerste keuringen, periodieke keuringen en herkeuringen van bedrijfswagens.

Voor personenwagens, andere motorvoertuigen en hun aanhangwagens waarvan de geldigheidsduur is verstreken tussen 13 maart 2020 en de maand na de volledige heropening van de keuringsstations, wordt de termijn verlengd met vier maanden.

Voor wat herkeuringen betreft, volstaat een attest van een erkende garagist als het gaat over volgende tekortkomingen:

  • Afstellen lichten, uitlaatgassen.
  • Vervanging voorruit, ruitenwissers, spiegels, lichten, remblokken.
  • Herstellen van het koetswerk.
  • Plaatsen van het brandblusapparaat, gevarendriehoek, verbandkistje en fluorescerend vestje.

Onze 24/24 takeldienst blijft beschikbaar op 012/74.18.41 voor alle urgente takelingen, panne, ongeval enz. Wij zijn ook beschikbaar voor de herstelling van voertuigen van essentieel belang, urgentie voertuigen, voertuigen van dokters, verplegend personeel, politieagenten en iedereen wie moet werken voor essentiële behoeften.

Wij hopen jullie snel weer te zien. Hou het veilig en zorg goed voor mekaar.


Bel onze depannagedienst:

Bel ons



Nieuws